اولین لپ تاپ سه بعدی جهان در :CES 2011
هنرستان غیردولتی نوآوران چابهار(مجتمع آموزشی نوآوران)
مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران شهرستان چابهار
درباره وبلاگ


مجتمع آموزشی پسرانه غیردولتی نوآوران چابهار دردوره آمادگی و ابتدایی ومتوسطه نظری دوره اول و دوم(روزانه ) وهنرستان (شاخه کاردانش) فعالیت دارد، موسس مجتمع مهندس سیامک جهانتیغ و مدیریت مجتمع بر عهده مهندس سعید جهانتیغ (نماینده موسس) می باشد. آدرس :گلشهر بلوار علي ابن ابيطالب(ع) نبش خ خاور نلفن دبستان:35335826-054 تلفن هنرستان:35333405-054
آخرین مطالب
نويسندگان

شرکت توشیبا در نمایشگاه CES 2011 مدل جدیدی از سری لپ‌تاپ‌های Satellite خود را به نمایش گذاشته است که می‌تواند تصاویر را به صورت سه‌بعدی نمایش دهد.

اگرچه پیش‌تر برخی شرکت‌ها در این زمینه اقداماتی را انجام داده بودند، اما این نخستین نمونه عملی از یک لپ‌تاپ سه‌بعدی در جهان محسوب می‌شود. این لپ‌تاپ Satellite A665 نام دارد که با هدف سرگرمی و تفریح برای کاربران ساخته شده است و شامل نمایشگر ۱۶ اینچی می‌شود.

 

این لپ‌تاپ در مدل‌های مختلف با پردازنده Core i3 و Core i7 اینتل و همچنین پردازنده چهارهسته‌ای Phenom II شرکت AMD ساخته شده است که قیمت ان از ۹۹/۷۹۹ دلار آغاز می‌شود و از مهم‌ترین سیستم‌های به‌کار رفته در آن می‌توان به سیستم صوتی دالبی، درایور مخصوص دیسک‌های DVD با قابلیت پخش تصاویر با کیفیت HD، سیستم Sleep-and-Music برای سازگاری رایانه با دستگاه‌های الکترونیکی خارجی مانند MP3 Player یا تلفن‌همراه با اسپیکرهای داخلی و … اشاره کرد.

مدل دیگری  از محصولات جدید توشیبا که در این  نمایشگاه معرفی شده است، A655 3D Edition نام دارد که با قیمت ۹۹/۱۵۹۹ دلار فروخته می‌شود و نمایشگر ۶/۱۵ اینچی دارد و در عین حال نخستین نوت‌بوک جهان است که می‌تواند تصاویر را به صورت سه‌بعدی پخش کند.

نوت‌بوک ۳D A665 شامل عینک سه‌بعدی انویدیا می‌شود که برای برقراری ارتباط با این عینک نیازمند استفاده از یک دستگاه کوچک خارجی است. برای پخش تصاویر سه‌بعدی در این محصول می‌توان از دیسک‌های Blu-ray محتوی برنامه‌های سه‌بعدی شامل فیلم‌ها و بازی‌های سه‌بعدی استفاده کرد.

 


پیوندهای روزانه
پيوندها


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 2319
بازدید کل : 35727
تعداد مطالب : 246
تعداد نظرات : 84
تعداد آنلاین : 2



معلمی شغل انبیاست.